Feltöltés alatt....
A riasztórendszerek a legalapvetőbb védelmet biztosítják.
Szakembereink a helyszíni szemle során megvizsgálják, hogy mely pontokon próbálhatnak behatolni illetéktelenek, és hogy ezeknek a behatolásoknak az észleléséhez hová kell érzékelőket elhelyezni. Ezek az érzékelők különbözőek lehetnek: nyitás-, mozgás-, üvegtörés-, füstérzékelők.
A riasztóberendezések a szirénás jelzésen kívül még több hasznos szolgáltatással rendelkeznek. Ilyen a telefonos értesítés, vagy a programozható kimenet, melyek újabb lehetőségeket adnak a kreatív felhasználáshoz.
A telefonos eseményjelző legfontosabb szerepe: a riasztás jelentése. Emellett azonban sok fontos dolgot jelenthet telefonunkra (vagy egy diszpécserközpontnak) a riasztóközpont.
Egy egyszerű példa: a helyes kóddal való nyitásról is kérhet jelentést, így egy üzlet tulajdonosa ellenőrizni tudja, hogy az alkalmazott mikor nyitotta az üzletet. Egy másik példa: beállítható, hogy várhatóan milyen időpontban kell élesítve lennie a rendszernek, és kérhet arról jelentést, ha ez elmaradt. Tehát a bolti példára visszatérve: ha 6 órakor van a nyitva tartás vége, és az alkalmazott nem élesíti a rendszert adott időn belül, akkor ön telefonjára erről jelzést kap.
A legbiztosabb persze, ha a riasztás olyan helyre jut el, ahol segítség is várható. Erre egy elfogószolgálat diszpécsere a legmegfelelőbb. Ön eldönti, hogy mely eseményekről kapjon értesítést a diszpécser, és mely eseményekről saját maga.
A diszpécser a riasztóközpont jelentése alapján, ha szükség van rá, azonnal a helyszínre küldi a szolgálatot ellátó kollégáit, így a tulajdona éjjel-nappal biztonságban van.
Amennyiben nincs az ingatlannak telefonvonala, vagy a telefon meghibásodása (a vezeték elvágása) esetén a küldendő értesítések célba juttatására GSM-átjelzőt alkalmazhatunk.